Svojom ponudom servisnih usluga, firma Majordomo doo, teži mogućiti klijentima brza rješenja za sve probleme vezano za funkcionisanje te radno i životno okruženje.
Uz stručne i motivisane radnike pružiti najbolju uslugu klijentima, uz upotrebu odgovarajućeg profesionalnog alata i opreme i utošak visoko kvalitenog materijala i sredstava.
Rastom broja klijenata i ugovora i dobrim poslovanjem osigurati dobit za firmu i težiti povećanju iste.
Naša poslovna vizija je da kao pouzdan, odgovoran i dosljedan poslovni partner postanemo respektabilna, po kvaliteti pruženih usluga u okviru naše djelatnosti, i prepoznatljiva firma sa vodećom pozicijom na tržištu Bosne i Hercegovine.
Da budemo sinonim za kompaniju koja stalno postavlja više standarde kako u oblasti poslovanja, trgovine i investicija, tako i u oblasti življenja i koja, ne samo da uvodi nove navike i trendove, nego ih i predviđa i kreira.
Stvaranje brenda «Majordomo» kao kvalitete pruženih usluga koja će biti prepoznatljiva na tržištu.
Ciljevi, koje firma Majordomo doo sebi postavlja, su:
- Zadovoljstvo kupca kvalitetom pruženih usluga;
- Dugotrajno povjerenje naših kupaca;
- Konkurentne tržišne cijene.
Naše ciljeve nastojimo postići na slijedeće načine:
- Trajnim opredjeljenjem manadžmenta za kvalitet i stalna poboljšanja sistema upravljanja kvalitetom (SUK) u skladu sa ISO 9001:2008.
- Procesnim i sistemskim pristupom u planiranju poslovanja Društva;
- Aktivnim uključivanjem svih zaposlenih u sistem upravljanja kvaliteta;
- Provođenjem redovnih audita, nadziranjem performansi procesa i proizvoda, analizom podataka i poduzimanjem sistemskih mjera u cilju poboljšanja;
- Individualnim pristupom pri kreiranju usluga čišćenja i održavanja kako bi se zadovoljile standardne norme čišćenja i održavanja i svi zahtjevi kupca–bilo da su navedeni ili ne;
- Građenjem prtnerskih odnosa sa kupcima i dobavljačima;
- Stvaranjem radne sredine koja postiče povjerenje, poštovanje i timski rad;
- Stalnom edukacijom osoblja na svim nivoima kako bi se dobilo dobro obučeno, pouzdano i motivirano osoblje koje dijeli predanost ne samo sa firmom, nego su predani i radnom mjestu na koje su raspoređeni;
- Uvođenjem novih vrsta usluga prateći i primjenjujući nove metode tehnologije rada;
- Trajnim opredjeljenjem za upotrebu sredstava, pribora i opreme u skladu sa propisima i normama o zaštiti okoliša i ekologije;
- Zaštita i osiguranje imovine našeg Društva i korisnika naših usluga u slučaju učinjene štete ( uništenje, oštećenje i nestanak stvari) nastale iz redovne djelatnosti čišćenja i održavanja objekata, kroz dodatne neobavezne vidove osiguranja.